طاها جیگر آجیشطاها جیگر آجیش، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
 【p】【a】【r】【y】【a】 【p】【a】【r】【y】【a】 ، تا این لحظه: 23 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

طــــاهـــا عـــشــق مــن ☻

و اینم چن تا عکس از اولین روز مدرسه عشقمシ

1394/9/28 14:54
674 بازدید
اشتراک گذاری

سلام داداشی گلم امروز میخوام چن تا از عکس های روز اول مدرسه(پیش دبستانی)تو رو بزارم ببخشید اگه کم بود آخه تو اصن نمیزاشتی ازت عکس بگیرم!!ジシ

قربونت برم نور افتاده چشمت😘

اینم داداشیم

قربوونت برم که انقد مظلومی عشقمماچ

 

نظر یادتون نرهジ

 

اینم طاها و پارسا جون در برگشت از مدرسهقلب

پسندها (8)

نظرات (5)

✿ نیکـو ماماטּ ِآرنیـکا ✿
28 آذر 94 20:02
سلام عزیزم خوش حال شدم از آشنایی باهاتون ...چرا که نه موافقم من لینکتون کردم
【p】【a】【r】【y】【a】
پاسخ
خیلی ممنون منم لینکتون کردم
اورانوس
28 آذر 94 22:37
لینک شدی پریا جون ....
【p】【a】【r】【y】【a】
پاسخ
ممنون عزیزم الان لینکت میکنم
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
29 آذر 94 19:57
اووووووخی فدات........... بووووووس واسه طاها جونی... اینم واسه پری
【p】【a】【r】【y】【a】
پاسخ
میسی عسیسم پارسا روببوس
مریم
3 دی 94 22:52
اوووخییی خوشمل من
کیمیا
16 دی 94 14:04
واااای فدای مدرسه رفتنت طاها جووونم
【p】【a】【r】【y】【a】
پاسخ
قــــــربـــــونــــت