طاها جیگر آجیشطاها جیگر آجیش، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
 【p】【a】【r】【y】【a】 【p】【a】【r】【y】【a】 ، تا این لحظه: 23 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

طــــاهـــا عـــشــق مــن ☻

Ī ĿØVЄ ¥ØЦ

1394/9/30 16:34
608 بازدید
اشتراک گذاری

اینم چن تا از عکسای طاها جون پارسال تو مشهدمحبتبوس

اینم طاها جون با یکی از خادمای حرم امام رضا که از طاها خوشش اومده بودمحبتمنم ازشون اجازه گرفتم وعکس گرفتمچشمک

 

 

 

 

واینم طاها دیروز تو بازدید از اتاق من!!!خندهترسوخسته

یه خواب کوتاه با عروسکهای بنده!!!قه قهه

وبه قول خودت مشق نوشتن رو میز من که خیلی حال میده!!!خندهقه قهه

اینم یکی از اثرات بعد از رفتن طاها از اتاقم!! که تازه این کوچولوش بوود!!قهر

ولی چون معذرت خواست بخشیدمشخندونکبوسبغلچه کنم خواهرم دیگه!زیبا

اینم چن تا دیگه از نقاشیامخندونکفرشته

 

 

نظر یادتون نره دوستای گلمچشمک

یلداتونم مبااارکبوسمحبت

 

پسندها (13)

نظرات (12)

دختــر بابا
30 آذر 94 16:37
سلام دوست من ممنون که اومدی بهم سر زدی ، خدا داداشیتو حفظ کنه گلم . لینکت کردم
【p】【a】【r】【y】【a】
پاسخ
سلام خواهش میکنم گلممرسی لینکی عزیزم
مامان محمدحسین
30 آذر 94 20:19
سلام چه داداشی نازنین و مودبی ماشالا نقاشیاتون عالیه
【p】【a】【r】【y】【a】
پاسخ
سلام مرسی لطف دارینخوشحال میشم بازم به وبم سر بزنین
بابا حمید
1 دی 94 13:30
سلام آبجی پریا گل و مهربونم ممنون از لطف ومحبتت آبجی گلم مانا و برقرار باشی ایام به کام .................. اگر کسی را دیدید که از کوچکترین چیزها لذت می برد، محو طبیعت می شود، کمتر سخت می گیرد، می بخشد، می خندد، می خنداند و با خودش در یک صلح درونی ست، او نه بی مشکل است نه شیرین مغز! او طوفان های هولناکی را در زندگی پشت سر گذاشته و قدر آنچه امروز دارد را می داند. او یاد گرفته است که لحظه لحظه ی زندگی را در آغوش بگیرد ...
【p】【a】【r】【y】【a】
پاسخ
مرسی واقعا عالی بود
مامانی گیتا جون
1 دی 94 14:20
خوش به حال طاها جونی که یه همچین خواهری مهربونی داره
مامان نسرین
1 دی 94 14:44
سلام پریا جونم مرسی که اومدی پیش ما نقاشی های بسیار زیبایی کشیدی
【p】【a】【r】【y】【a】
پاسخ
سلام خواهش میکنممرسی نظر لطفتونه خوشحال میشم بازم به وبم سر بزنین
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
1 دی 94 19:56
______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& _______________________________&&&________&&& ______________________________&&&&&&&&&&&&& ______________________________&&&&&&&&&&&& &&& &&&______&&&&&______&&&&&&& &&&______&&__&&_____&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&_____ &&& __________&&&________&&& __________&&&________&&&&&&& ____&&____&&&_______&&&&&&& ____________&&& ______________&&& _______________&&&& آپ کردم خوشحال میشم بهمون سر بزنین.
【p】【a】【r】【y】【a】
پاسخ
چشم حتما پگاه جون
فاطمه
2 دی 94 20:17
چقدر ناز این داداش دوست من
【p】【a】【r】【y】【a】
پاسخ
سلام عزیزم مرسی جییگر فدات فاطی جوونم
سنا
3 دی 94 22:49
سلام ماشالا طاها جون خیلی نازه بوووووس بووووس
aylar
6 دی 94 10:30
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
【p】【a】【r】【y】【a】
پاسخ
سلام چشم
♥عاطفه♥
11 دی 94 21:07
وای سلام عزیزمخوشحال شدم ازاشنایتت ب اندازه ی دنیاااااا....راستی شمام مثل من هنرمندین پس بزن قدش خوب منم داداش دارم ولی هنوز40روزشه خخخخ دعاکنین خوب شه ایینم ادرس وبش:flowers18.niniweblog.comواقعاخوشحال شددم
【p】【a】【r】【y】【a】
پاسخ
سلام گلم منم همین طور.اره خب منم گهگاهی نقاشی میکنم البته نه به خوبی شما..اوووخی روی ماه داداشیتو ببوس.راستی ممنون از لینکت عزیزم.ببخشید الان با گوشیم اومدم وقتی با لب تاب اومدم چشم لینک میکنم
مریم
14 دی 94 13:18
سلام پریا جوون عکسا خیلی خوشگلن خوش به حال طاها جون که آجی خوب و با سلیقه و خلاقی مثل تو داره
【p】【a】【r】【y】【a】
پاسخ
سلام مریم جون مرسی که اومدیممنون لطف داری عزیزم
کیمیا
16 دی 94 14:02
اووخی عکسا خیلی نازن اوه اوه اوه خرابکاری طاهارو ببین!!! خوشبحالش که آجی گلی مث تو داره دوست دارم عزیزم موفق باشی
【p】【a】【r】【y】【a】
پاسخ
مــــــــرســــی عـــزیـــــزم فـــــدات آره دیگه خرابکار شده!!